Targi 2008

Moskwa, 02-05 grudnia 2008
Elektryczne Sieci Rosji 2008

Grudzień 2008, Moskwa – Targi Elektryczne Sieci Rosji 2009 zorganizowane na terenie WWC w Moskwie. Bardzo popularne targi w Rosji o wymiarze targów krajowych, dlatego może mało znane zagranicznym przedsiębiorcom. Impreza ze swoim profesjonalnym ukierunkowaniem na energetykę - bardzo atrakcyjna dla nas. Wielu wystawców z Rosji i jeszcze więcej zwiedzających. Energetycy, projektanci i kadra zarządzająca. Zainteresowanie, profesjonalizm i konkretne pytania, а nie bezsensowne porównywanie do ofert zgrupowanych na imprezach międzynarodowych firm niemieckich i włoskich. Tak właśnie te grudniowe targi zapisały się w naszej pamięci.

Lublin, 13-15 listopada 2008
MT ENERGETICS 2008

W 2008r. na mapie ciekawych i dobrze przygotowanych wystaw branżowych pojawił się Lublin z nowymi targami Energetics. Targi odbyły się w dn. 13-15 listopada na terenie Centrum Targowo-Wystawienniczego Międzynarodowych Targów Lubelskich. Pierwsza edycja zgromadziła 70 wystawców, oraz liczne rzesze zwiedzających z okolic południowo-wschodniej Polski, jak również przedstawicieli firm naszych wschodnich sąsiadów. Dla naszej firmy były to bardzo udane targi. Naszą ekspozycję, w jej nowej formie wystawienniczej, odwiedziło bardzo dużo zwiedzających. Przeprowadziliśmy wiele interesujących rozmów handlowych. Największe zainteresowanie wzbudził nasz najnowszy analizator przenośny AS-3minidiagnoza, który przeznaczony jest do monitorowania jakości energii w złączach kablowych i stacjach napowietrznych. Jako wystawca, zostaliśmy laureatem jednego z konkursów targowych. Swój pokaźny już dorobek nagród i wyróżnień, powiększyliśmy o nagrodę Puchar Prezydenta Miasta Lublina, przyznany za wysoką jakość i funkcjonalność produkowanej przez Twelve Electric Rodziny analizatorów parametrów sieci AS-3.
Zarówno sobie, jak i Organizatorom życzymy powodzenia na kolejnej edycji Energetics.

Bielsko Biała, 15-17 września 2008
MT ENERGETAB 2008

Tradycyjnie wrzesień to miesiąc, w którym najważniejszym wydarzeniem marketingowym w branży elektroenergetycznej są targi ENERGETAB. W tym roku odbyły się one w terminie 15-17 września. I cóż możemy powiedzieć… pogoda nas nie zaskoczyła – deszcz padał okrągłe 3 dni, a namioty… też nas nie zawiodły - tu i ówdzie przeciekały. Pech chciał że to ówdzie wypadło nad naszym stoiskiem. Obserwowanie cyrkowych akrobacji specjalistów, którzy balansując na cienkich konstrukcjach wsporczych dachu próbowali doraźnie załatać dziury, dostarczało niezapomnianych emocji. Słychać było zakładających się obserwatorów czy fachowiec spadnie czy nie. Byli to jednak prawdziwi fachowcy, utrzymali się i nasza dziurę załatali ale… u sąsiadów pojawiła się kolejna… . Na szczęście mieliśmy co robić gdyż i tym razem paskudna pogoda nie złamała odwagi Zwiedzających i jak zwykle tłumnie odwiedzili targi. Nie było więc czasu na długie obserwacje fachowców, tylko trzeba było zająć się „robotą targowa”. A tej jak to na ENERGOTABie było dużo. Zainteresowanie Odwiedzających stoiska i ich optymizm po raz kolejny sprawił, że już wpisaliśmy się na listę wystawców w 2009r. Może w przyszłym roku dach nad naszym stoiskiem będzie szczelny… albo chociaż deszcz nie będzie padał. Zapraszamy.
Poniżej kilka zdjęć z tegorocznego stoiska naszej firmy na targach ENERGETAB.

Poznań, 13-15 maja 2008
MT Energetyki EXPOPOWER 2008

Udana dla Twelve Electric pod względem marketingowym i prestiżowym pierwsza edycja targów EXPOPOWER 2007 zachęciła nas do ponownego udziału w drugiej ich edycji. Tegoroczne targi EXPOPOWER 2008 odbyły się w Poznaniu w dniach 13-15 maja. Podobnie jak w roku poprzednim mieliśmy okazję przedstawić w komfortowych warunkach ofertę naszej firmy zaproszonym na targi Partnerom i gościom z kraju i zagranicy. Standard oferowany wystawcom i zwiedzającym przez MTP dorównuje warunkom panującym na najlepszych światowych imprezach targowych. Klimatyzowane, przestrzenne hale wystawowe, czyste toalety i chodniki, mała gastronomia, restauracje, parkingi oraz branżowe seminaria to wszystko odróżnia „In plus” te targi od innych, cyklicznie organizowanych wystaw. Zastanawia jednak mała frekwencja wystawców i odwiedzających.
Czyżby brać energetyczna preferowała zdecydowanie mniej komfortowe warunki a swoją uwagę skupiała na potrawach z różnych kuchni regionalnych?
W Poznaniu, po raz pierwszy na targach nasza firma zaprezentowała swoją ofertę na nowej ekspozycji. Jej forma, będąca wynikiem burzliwych dyskusji i projektów, świetnie wkomponowała się w zabudowę hali i wzbudziła zainteresowanie uczestników. Efektem naszych rozmów ze zwiedzającymi są nowe, bardzo obiecujące kontakty.
Udział w tegorocznym Expopower był dla nas szczególnie ważny , ponieważ zgłosiliśmy do konkursu o Złoty Medal MTP rodzinie Analizatorów parametrów sieci AS-3 wraz z oprogramowaniem systemowym AS-MULTI. Produkowane przez nas urządzenia zdobyły uznanie Sądu Konkursowego i firma zdobyła Złoty Medal Targów. Dyplom oraz medal dołączą do licznych nagród i medali przyznawanych nam wcześniej.
Dziękujemy wszystkim, którzy odwiedzili nasze stoisko. Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć z targów i do zobaczenia za rok.

St. Petersburg – 13-16 maja 2008
Energetyka Elektrotechnika 2008 - Lenexpo

W maju bieżącego roku po raz pierwszy zaprezentowaliśmy ofertę naszej firmy w Petersburgu. Frekwencja, przyjazne nastawienie zwiedzających oraz profesjonalne podejście organizatorów, sprawiły że targi Energetyka, Elektrotechnika wywarły na nas pozytywne wrażenie. Podczas rozmów przeprowadzonych na stoisku z przedstawicielami różnych okręgów Rosji, mogliśmy zapoznać się z oczekiwaniami potencjalnych klientów, co pozwoli na uszczegółowienie naszej oferty. Targi w St. Petersburgu okazały się również dobrą okazją do nawiązania współpracy z przedstawicielami firm zachodniej Rosji. Zapraszamy do obejrzenia zamieszczonej niżej galerii zdjęć.

Zdjęcia z targów     Zdjęcia St. Petersburga

Kijów – 15-18 kwietnia 2008
ElcomUkraine 2008 - KievExpoPlaza

W tym roku (2008), po trzyletniej przerwie, postanowiliśmy ponownie zaprezentować ofertę naszej firmy na targach ElcomUkraine 2008 w Kijowie. Cel, jaki sobie wyznaczyliśmy, został osiągnięty. Spotkaliśmy się z naszymi Partnerami, omówiliśmy problemy jakie napotykają dystrybuując nasz asortyment na rynku ukraińskim oraz uzgodniliśmy kierunki dalszej współpracy. Kijów po raz kolejny nie zawiódł naszych oczekiwań pod względem frekwencji zwiedzających. Zainteresowanie jakim cieszyła się nasza ekspozycja podczas targów, w dniu dzisiejszym przełożyło się na konkretne zapytania ofertowe. Poniżej przedstawiamy kilka zdjęć z wystawy.

Zdjęcia z targów

Twelve Electric Sp. z o.o.